1200 kcal programma

Voorbeeld dagindeling:

  • Ontbijt:                     08:30 uur         Straight away maaltijd
  • Tussendoor:             10:30 uur         1 stuk fruit
  • Middagmaaltijd:      12:30 uur         Straight away maaltijd
  • Tussendoor:             15:00 uur         Straight away reep
  • Avondmaaltijd:        18:00 uur         Warme maaltijd van 400 Kcal
  • Tussendoor:             20:00 uur         Een melkproduct

 De 400 Kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • Mager vlees, vleesvervangers, kipfilet of witvis (125 gr).
  • Aardappelen (175 gr) of volkoren pasta (50 gr) of zilvervliesrijst (50 gr)
  • Groenten, rauwkost of sla (250 gr) alles onbereid gewicht.

Bij het bereiden van de maaltijd moet je 1 eetlepel olijfolie gebruiken.

Drink minimaal 3 liter water (eventueel met Straight away Mix & Drink).

Daarnaast mag je thee of koffie zonder suiker of melk (zoetjes en Stevia Sweet Drops mogen wel).

De groentes welke je tijdens dit programma mag gebruiken zijn: Andijvie, Asperges, Aubergine, Bleekselderij, Bloemkool, Broccoli, Champignons, Chinese Kool, Courgette, Knolselderij, Komkommer, Koolraap, Paksoi, Prei, Sla, Spinazie, Spruitjes, Spitskool, Tomaat, Venkel, Witlof, Witte Kool.

Je mag het volgende aan vlees, vis, kip of (voor vegetariërs) vleesvervangers: Biefstuk, Fricandeau, Hamlap, Kipfilet, Kalkoenfilet, Ossenhaas, Rosbief, Runderlenderollade, Tartaar, Varkenshaas, Varkensoester, Varkensschnitzel, Forel, Kabeljauw, Koolvis, Tilapia, Panga, Zeewolf, Roodbaars, Scholfilet, Schelvis, Tong, Tonijn, Tahoe, Tofu, Tempé, Hüttenkäse, Ei (2x).


Melkproducten  Fruit 
Halfvolle melk200 ml Aardbeien250 gram
Karnemelk200 ml Abrikozen8 stuk
Sojamelk200 ml Pruimen3 stuk
Optimel drink200 ml Sinaasappel1 stuk
Optimel kwark150 ml Ananas1 schijf
Optimel vla150 ml Appel1 stuk
Soja yoghurt150 ml Druiven15 stuk
Halfvolle yoghurt150 ml Frambozen200 gram
Magere yoghurt200 ml Kersen125 gram
   Kiwi2 stuk
   Mandarijn3 stuk
   Nectarine3 stuk
   Peer1 stuk
   Perzik2 stuk


Contact